74

Fredag idag, min och Pontus lediga dag.

Vi sov LÄNGE idag, jag vaknade 9.30 och då sov Pontus bredvid mig i sängen, Felicia va uppe och hade fikat och Gabriel sov fortfarande.

Igår kväll var vi på luftlandet, jag, Pontus, Gabriel och Felicia, ett uppblåsbart land =) som de hade i gympasalen på storsjö. De hade jätte kul, vid 20.15 ca fick jag med mig Pontus hem efter många försök, lockade med välling hemma, då hade vi ändå varit där sen 17.50.

Väl hemma så fick han ta en dusch, välling, borsta tänderna sen hopp i säng och somnade direkt. F och G kom hem vid 21, när de stängde de vile vara kvar.

Patrik hade städat när vi kom hem =) det såg jätte fint ut, han hade fått order av mig att han skulle städa när vi var borta, iallafall dammsuga och torkagolvet, men han hade till och med plockat bort överallt =) det känns bra, annars hade jag fått dammsuga och torkagolvet idag, som jag har gjort mina andra lediga fredagar.

Nu gick pontus ner och nu kom han upp igen, ska hämta nån gej sen springer han ner igen.

Ska nog köra igång en maskin med tvätt, nog har vi tvätt tid imorrn tror jag det va, men då slipper man köra igång så många maskiner, hoppas torkskåpet fungerar nu, sist fungerade det INTE, jag var inte nöjd över det, och inte heller har jag ringt om det =/ kom jag ju på nu.

ska försöka ta mig ut sen också med pontus, känner mig inte pigg i kroppen, sen håller jag på att få ett munsår känns det som, hoppas inte på det, ett sånt där herpes grej, har aldrig haft det, men alla bär ju på det och det är som en knöl där känns det som,


Nä nu ska jag köra igång maskin.

Vill bli av med förkylningen som man orkar gå ut och gå, vi va ute och gick i veckan en gång, men kände i kroppen att man inte va piggelin, hoppas på att det är bättre på söndag då SKA jag ut och gå.


ha en bra dag

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0