73. har helg nu.

Denna vecka har det varit sportlov, har  haft mindre barn på jobbet, kan vara skönt för de barn som är kvar, alla åker ju inte iväg denna vecka.

Annars så har veckan varit bra.
Ikväll ska jag, Pontus, Felicia och Gabriel gå iväg till luftlandet som de har på storsjö denna vecka, F och G har redan varit där en gång denna vecka, men F har varit med mig på jobbet tis-torsdag och hjälp till så hon måste ju få nån lön för mödan men hon tyckte det var kul, G ville vara hos sin mamma har inte nämnt att han vill med så han har varit där.

Igår var vi bort bjudna på middag hos L&R patrik hade hjälpt dem med något så då bjöd de på mat, inte helt fel att bli bjuden på mat mitt i veckan =)   men då missade vi tvätt tiden så i helgen får vi tvätta istället, har kört en maskin nu som jag ska hänga upp.

Nästa vecka blir det fullt upp.
Måndag ska vi till bup, sen har jag föräldrar möte på jobbet, tisdag har vi avdelningsmöte och onsdag fyller felicia år så det är fullt upp nästa vecka.

I helgen blir det att bara ta det lugnt, vila upp sig, har en förkylning som inte vill ge sig, måste snart börja med maten ser jag, det blir potatisbullar tror jag eller pasta och korv, har inte bestämmt ännu.


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0