72. börjar bli förkyld =(

Börjar bli lite förkyld känner jag, hoppas det försvinner, gillar inte att snora.
Har varit hemma under veckan med feber Pontus, idag har han ingen feber så imorrn ska vi till förskolan igen.

I söndags stod vi på loppis, det gick ganska så bra, fick ihop nästan 500kr inte helt fel måste jag säga, men så handlade jag ju också =( hittade en del kläder till mig.

Vi hade p-möte igår, men det missade jag för jag trodde att det skulle vara ikväll =/ men det hade blivit ändrat och det hade jag missat.

Det blåser lite idag, ska kanske ta mig ut på en promenad sen, har blivit dålig på att gå ut och promenera, var ute och gick i förra veckan i en timme, lyssnade på radion då genom mobilen, då gick det bra att gå för då kunde man sjunga lite, annars så hör man alla ljud så då blir man lite rädd för jag är ju som lite mörkrädd av mig.

Imorrn ska jag på ME&I party hos Maria.

igår åt jag och pontus popcorn till bolibompa, han var så nöjd =) gillar popcorn som sin mamma..

nä kanske man ska ta och göra något vettigt nu..


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0