77 jätte längesedan sen sist

Det var ett tag sen jag skrev här.

I torsdag så gjorde jag en tatuering på min högra underarmmin nya tatuering =)

här ser man den, har plasten på där. Nu har den börjat läka så det kliar en del.




Det har hunnit vara midsommar, den tillbringade vi med våra kära grannar Maria och Johan. Vi var i ljumviken och hade med oss en picknick lunch, sen hem och grilla och spelade kubb som vi tjejer vann =)






Annars då. jag har semester, än sålänge har min semester gått ut på att städa och tvätta, kanske inte riktigt vad man hade tänkt, men nån måste ju göra det.. 
Ska inte klaga så mycket som Patrik gör i sin blogg, allt som händer för han verkar va tråkit om man läser den, och det är väl inte så kul att läsa för den man bor med........  kan ta ett exempel här..han skrev i sin blogg att han inte hade råd att åka iväg och åka snowboard,i vintras  om sanningen ska fram så hade vi pengar till det det var väl mer att han inte orkade. eller hade viljan   . det är mycket jag inte förstår...........


Jag hade tänkt flyga ner till stockholm, men det var för dyrt, för att åka iväg på kryssningen som jag skulle få åka på. Jag har pengar till det men vill inte riktigt slänga 2000kr för det och då är det bara flyget, man ska ju äta  också...


Min dag idag har annars varit bra, hade tvätt tid kl 10 till 14 var ute med pontus på gården under tiden, var hos grannen E och drack kaffe. Hon bjöd pontus på lunch, jag bakade äppelpaj och hon gjorde kaffe igen =)  lagade mat, gick en promenad, skurade toaletterna,  plockade bort lite i köket, ja och nu sitter jag här.
har något i ögat också, en vagel eller nåt.

ja då har jag klagat färdigt för denna gång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0