68, Ett nytt år.

Idag är det den 1 januari 2010.

Igår kväll hade vi fest, fast det blev en lugn och trevlig kväll. Vi åt med Maria och Johan, det var mycket gott, som vanligt åt man för mycket =)

Sen kom tessan och peder och Ulla så då var det fullt hus, vi firade in det nya året.


Vad har man tyckt om år 2009, ja det var det tråkigaste året som har varit, eller tråkigt har det väl inte varit, utan jobbigt, mycket jobbigt, något som jag inte vill vara med om igen.
Men det har fört med sig styrka i mig, har blivit en starkare person tycker jag så det är ju bra.

vad som har varit bra är att Maria och Johan har flyttat in under oss nu =)  det är bra =)

nu hann jag inte skriva klart här för maten är klar så jag får väl göra en lista sedan om 2008 om bra dåligt som har hänt..


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0