71, hemma med feber idag

Är hemma med feber idag, vet inte om det har med att jag stod ute i 3 timmar igår.
De hade 75% rea på stadium, så vid kl 11 ställde jag mig i en lång kö, som gick snabbt fram i början men sen tog det LÅNG tid, kl 14.10 kom jag in =) väl där inne så jag jag väl omkring lite över en timme och hittade saker för en billig peng =)
köpte  detta är ca priserna
2 hjälmar 50kr/st till pontus, en som han kan ha nu i sommar och en kanske nästa sommar
sovsäck 50kr
skateboard 37kr, som var på rea 149kr har kostat 400kr  =)
hjul till den 25kr
finger vantar 12.50
andra finger vantar 7kr
mjukisbyxor 2st 50kr/st
tröja 50kr
solglasögon 37kr
tefat 20kr
skärtlapp 7kr
t-shirts 10st kanske det blev 12.50kr st
mössor mellan 10-15kr
sockar till mig 20kr
sockar till patrik 3packet med 5,  ca 12.50kr
ryggsäck 45kr
sen har jag väl glömt något

Hade viljat köpa mera men glömde bort vad jag var uppe i, så då vågade man inte plocka på sig så mycket, synd att man inte tog mera av vissa saker.
Kön sen till kassan var så lång och tog tid, det som var bra var att man frös ju inte =) men där stod/satt man i 3½ timme  och tempot i kassorna va inte snabbt. de hade 3 kassor för alla människor, kanske att de skulle ha tagit in några extra kassor, många affärer gör ju det till julen. På ett sätt var det inte värt att åka dit, men man fick ju saker för en billig peng, nu ångrar jag att jag inte tog flera hjälmar som kostade 50kr, de har kostat 200kr, eller andra saker till vänner men man ska ju alltid vara efter klok, tagit flera stumpor ja allt . hittade ett par gå stavar, men de var för långa för mig =(


blir hemma imorrn med, känns som febern har gått ner, hade över 38 imorse =( Pontus är hemma med mig, orkade inte gå med han, han har fått spela och nu sover han i soffan, tror den lilla mannen gick upp tidigt imorse för att spela..


Jag är ju som dålig på att skriva här, men det skriver jag ju varje gång jag skriver här.

Jag håller på att gå ner i vikt, nu har jag snart gått ner 7kg sen jul, och jag har inte gjort så mycket, varit ute på promenader och ätit annorlunda, igår åt vi hamburgare men åt bara en sida av brödet där, vi kom hem sent..

nä ska sätta mig i soffan nu och vila lite


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0