70, lördag idag

Ja som vanligt så är jag ju som dålig att skriva här... men det är ändå inte så många som läser denna blogg nu

Under veckan har det inte hänt så mycket, i måndags fick jag gå hem med pontus för han hade feber så vi blev hemma hela veckan med feber och snor, sen blev jag också förkyld, fast idag känns det bra =) har levt på nässpray.

Under veckan har vi inte gjort mycket, varit hemma.

Idag stod vi på loppis jag och mina vänner Maria och Tessan. Borden va billiga 100kr och det gick till barncancerfonden =) det gick väl inte så bra, men jag fick ändå in 300kr efter bordet var betalt så jag ska inte klaga. nästa gång vi ska stå är på travet i slutet av februari, så då ska jag se vad man kan ta med.

Promenad ska jag och maria göra imorrn.

S har kräkts när han va hos en kompis, det har inte blivit något mera, så får hoppas på det, gillar verkligen inte magsjuka, hans syskon har det eller har haft det nu i veckan, men de är hos sin mor.....

hade ME&I party i veckan, alla som sa kanske att de skulle komma kom inte....


Iveckan som kommer så har jag avdelningsmöte på måndag, kvarters råd på tisdag sen vet jag inte om det var något mera i veckan som jag kommer på.


det har inte blivit många promenader i veckan =( men man måste få ha en lat vecka också, men det har försvunnit lite på mig har jag upptäckt, på ryggen och magen =) det gillar jag.
nu ska bara lite mera bort så är jag nöjd....


ja det var väl allt som jag kommer på att skriva nu =)


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0