76

Nu är det fredag, ska till Marie ikväll och dricka lite vin och spela kort.
Pontus har varit sjuk nu nästan hela veckan, i tis och onsdag va Patrik hemma med han och igår torsdag och idag har jag varit hemma med han. febern verkar nu ge sig, idag vid 12.30 hade han 37.7 igår när han skulle gå och sova hade han 38.1   få se hur det är ikväll när han ska gå och sova.
Nu har han varit sjuk i 4 veckor, v1 hade han feber v2 hade han feber v3 hade han dock bara hostan, men hostade så mycket att han kräktes en gång v4 (denna vecka) har han hosta, feber och snuva.
Det skulle vara kul att få en full lön nån gång, få känna hur det känns =)

1 maj går jag upp på heltid igen och det känns bra, hinner man kanske spara en slant till sommaren då.
I höst skulle jag nog vilja jobba 75% men vet inte vad Patrik säger om det, ta vara på att vara hemma med Pontus mera det är som min ända chans till det och när man har möjligheten så länge de är små.

Annars så har det väl inte hänt så mycket, håller på att skriva ner mina recept till en ny bok, den andra har gett upp, men det tar som ett tag att skriva ner allt, har kommit en bra bit, skrev en del igår och idag.

Förra helgen var jag också hos Marie drack vin och åt gott, 3 rätters blev det, min julklapp från henne =)

Solen lyser idag, men vi har ju varit inne då =(   kanske under helgen vi kan gå ut i den friska luften.

Imorrn ska jag nog ta fram dammsugaren, har varit lite lat på den fronten, dammråttorna är många nu, hittade många saker under soffan idag, 5 nappar en välling flaska som jag har undrat vart den är, men den fick jag slänga kan jag säga....


Ja det va allt för denna gång.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0