75, Påsk helg

Påsk helg har det varit.
På fredagen gjorde vi inget, jag och Maria var ute på promenad, det va skönt att få röra på sig.
På lördagen så fyllde tessan år, så då var vi där och grattade henne, hon bjöd på smörgås tårta och sandwich tårta, det var mycket gott.
på kvällen så kom Marie och Stefan hit, vi grillade, det var SÅ gott, sen drack vi lite vin och spelade spel som vuxna gör =)    det va kul.

igår söndag gjorde vi inte mycket, jag hade sovmorgon, vaknade tidigt men låg kvar i sängen ett tag innan jag gick upp. marie ringde och var ju tvungen att berätta att de skulle grilla, så jag fick övertala patrik att vi också skulle göra det, så det gick han med på.
Det har inte blivit mycket påskmat iår som det brukar bli, vi har ätit det 1 gång, kanske vi ska göra det idag få se vad patrik säger, eller om han säger att vi ska äta det, han sover fortfarande, han har sovmorgon, undra när han vaknar, han brukar också sova länge.


ska kanske försöka mig på att lägga ut bilder nån gång, vi har ju köpt en ny matta, en rund ryamatta som är lite plastig, lätt att dammsuga.

Imorrn är det tisdag = jobb, vi är 2 st som jobbar jag och en annan från en annan avdelning, de andra jag jobbar med är i fjällen  i veckan och åker slalom. 

nä kanske ta och tvätta håret och gå på toan =)


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0