59,

Onsdag idag. veckan började SÅ bra. Var ju på återbesök, och allt såg bara bra ut, sen åkte jag hem med bussen och jobbade =) sen hem och vi åt och allt va bra. Gick och la mig tidigare än vad jag brukar, va trött.
Vaknade vid kl 2 av att jag hade FROSSA en ordentlig frossa, efter ett tag så tog jag mig upp skakande och fick på mig en del kläder, vid 3 väckte jag Patrik, han gick och hämtade 4 täcken, alla filtar vi har sin morgonrock och la allt på mig och hans täcke fick jag också, men jag frös. Sen gick jag på toan och kräktes. sen gick jag tillbaka till sängen och frös. Till slut somnade jag. När jag vaknade mådde jag bra, men efter en stund kände jag febern komma tillbaka och jag fick lite frossa, inte som den jag fick på natten, så va det under hela dagen och kvällen.
Idag kommer feber och den går ner, som en bergodal bana.  Passar på att skriva här medans jag orkar, ska lägga mig i soffan igen med mitt täcke..

Skulle ju ha ME&I party ikväll, men det blir nästa vecka istället på torsdag, så hoppas de som skulle komma idag kan då och de som inte kunde komma idag kanske kan på torsdag nästa vecka..

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Maria K

Krya på dig

2009-09-30 @ 20:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0