58, helgen är slut =)

Oj vad denna vecka har gått fort, redan söndag idag.
Ja under veckan har det väl inte hänt så mycket, en lugn vecka.

Igår så shoppade jag 4 par nya byxor, något som jag verkligen behövde, man köper kläder till alla andra utan till sig själv.

Vi har snart fått ihop till hela soffan, fattas bara några tusen kr nu, så kanske att vi hinner få ihop allt, man får väl se =)

Imorgon ska jag på åter besök på sjukhuset, så man får hoppas att det går bra =)

kanske att jag får se nya greys anatomi ikväll =)


Gabriels cykel har blivit stulen inatt, han hade inte låst den, så då passar nån på, har varit ute och letat ikväll, trodde att han också var ute och letade men han hängde med sin bror till en kompis, då undrar man om han bryr sig om den försvann, när han inte är ute och letar, så nu tänker jag inte leta något mera förrän han börjar kolla runt...


ja det va allt.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0