57, Härligt med måndag

Måndag idag, ännu har det inte hänt så mycket, har jobbat mellan 8-11.30 fast kl var nästan 12 när jag gick hem =) 
På söndag har jag bokat in mig på en loppis igen =) ska prova på att stå i Obbola det kan ju gå bra, man får väl se, nu måste vi ju som sagt få in lite till soffan som vi beställde =)

Igår så möblerade Patrik om här hemma, det blev riktigt bra, jag fick världens huvudvärk så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, men jag tog en treo och la mig i sängen sen gick det över =)

Ska snart på samtal på jobbet kl 13.

Så mycket mera har inte hänt idag, har kört igång en maskin tvätt och ska vika lite kläder. Imorrn ska grannen komma och titta på sofforna, hon lät som sugen. 2 soffor för 500kr, och de blir ju som nya om de får nytt tyg =)


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0