56, söndag idag tralala

Söndag idag, är lite seg känner jag idag, men jag drack vin igår =) Jag var hemma hos Marie och vi spelade PLUMP och jag VANN en gång =) för första gången =)

Igår på dagen var jag, Patrik, Pontus och Samuel in till stan =)  vi skulle in och kolla på soffor, vi var på alla möbelaffärer och på comfort möbler hittade vi en, fast jag hade ju sett den i deras reklam blad man hade fått hem, men om 6-8 veckor har vi en ny soffa här hemma =) så nu blir det att spara!!!!! men jag tror att vi kommer få ihop allt... Den är mörkgrå, med divan.. och kostade en del, så vi har nu sparat ihop till mer än hälften av den.. nu fattas bara ett nytt vardagsrumsbord, och de är inte billiga, får hoppas att man hittar något som är billigt och passar...


Sen var vi på maxi och handlade, köpte nya fingervantar till pontus och mössa, det behövs, skulle behöva hitta min mössa med, men jag vet inte riktigt i vilken låda den ligger i, köpte nya vantar till mig med.

Vad ska man hitta på idag då, skulle behöva städa i förrådet som är ute med alla leksaker i, snart kommer det ju en till familj hit i huset och de kanske också vill ha uteleksaker där =/

kanske man ska köra igång en tvätt så man får lite rena kläder, det skulle ju vara bra.

Mina blomflugor vill inte riktigt försvinna, men det är många som ligger i min skål, ska göra en ny blandning så kanske de vill bada lite =) nu kanske de ser sina kompisar där nere och vill inte bada...


nä nu ska jag hitta på något.


hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Maria.K

Idag har jag varit jätte duktig har haft hur mycket energi som helst,tvättat upp all tvätt ,frostat av två frysar,varit ner till stugan och kollat läget och nu ska jag göra pizzabullar. ses imorgon

2009-09-20 @ 16:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0