55, torsdag idag tralala

Idag har jag fått ett super bra recept av Patriks mamma (tack Birgitta) så Maria.K. ta och skriv ner detta  2tsk vitvinsvinäger, 2 tsk vatten ca 1 tsk honung blanda ihop så honungen löses upp, ta i EN droppe diskmedel, blanda. Man kan göra dubbel sats också, jag gjorde den blandningen idag efter 5 min var redan 2 borta, och deras gäng var på glasen och ville nog bada lite med...  Detta funkar.... men Birgitta sa att man måste blanda rätt annars så kommer inte blomflugorna att bada =)


Imorrn är det fredag, kanske man ska fira att blomflugorna är borta =)   ska skriva imorrn hur många mindre jag har här hemma då, jag kan säga att det var jätte många på muggen som jag har blandningen i...

Dags att ta en dusch, och sen titta på idol..

Pontus ringde till sin farmor idag, han gillar henne verkligen, han hade tänkt cykla dit nu ikväll han vill leka med katterna.

Patrik har också kommit hem nu, kom vid 19 tiden, han tycker att utbildningen hade varit rolig, det låter ju bra...


hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Maria.K

Mina flugar är bara borta, utan något medel

2009-09-19 @ 09:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0