54, onsdag idag

Idag är det onsdag, Pontus och jag är själva hemma, Patrik är på nån utbildning i skellefteå och kommer hem i morrn kväll nån gång.  Ikväll har Marie och Stefan varit förbi, vi spelade plump (kortspel) som vanligt vann jag inte, men jag kom inte sist som jag brukar göra =)

Igår var jag hos Ullis och hälsade på, drack lite kaffe och satt och surrade =)

Imåndags så gick min lilla moppe sönder, Patrik var och tankade den lite, och när han körde hem så fastnade gasen så han åkte in i ett släp och den gick sönder fram, som tur var så skadade inte Patrik sig, så nu får vi lämna in den och se vad som kan vara fel..


Nu är det 2 veckor kvar som jag jobbar 50%, känns skönt att få börja jobba mera =)  man känner sig som halv vilse när man bara är där 4 timmar om dagen.  Hade funderat på att gå ner i tid, men det kommer jag inte göra, just nu iallafall, kanske om ett halv år eller nästa höst vad vet jag, så alla som undrar så har ni svaret här..


Blomflugorna eller vad det nu är för saker vill inte försvinna, har tusan provat allt, om man har fått dem så försvinner de inte... i mina fällor ligger det kanske 2 st men det kommer bara nya hela tiden..


Så nu undrar jag vilka ni är som läser detta, som jag har skrivit förut så ser man på statistiken att det är ganska så många som läser... om ni är så nyfikna av vad som händer i mitt liv så kan ni säga vem ni är, annars kan ni låta bli att läsa eller jag byter blogg........


Snart är det den 28de, då är det dags för återbesöket på sjukhuset, sen blir det var 3-4 månad man går på återbesök så det är väl kanske 4-5 gånger per år man kontrolleras..   Fy vad dåligt man mådde under behandlingarna, ena stunden mådde man bra och i nästa stund mådde man jätte dåligt, jobbigaste var när man åkte buss och man blev illamående, hoppas man slipper det, det är verkligen något som jag inte vill göra om..


ja det var väl allt för idag, imorrn börjar jag kl 11, men fast vi har sovmorgon så vaknar Pontus tidigt om jag har tur så kanske han vaknar vid 7-8 tiden, så dags att hoppa i säng, en ny dag imorrn.


hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Tessan

hej gumsan!! Jag läser, men det visste du redan =)

2009-09-17 @ 08:14:23
URL: http://thereshellgren.blogg.se/
Postat av: Maria:K

Jag har också testat allt när det gäller småflugor. man kan ju bli galen.Om någon har något förslag ,så tar nog både jag och Eva emot.Det är inte roligt om vi blir galen.

2009-09-17 @ 14:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0