53, söndag idag

Söndag idag. Idag stod vi på loppis på ersboda, trodde att det inte gick så bra, men jag fick ändå ihop 550kr och då har jag räknat av vad bordet kostade, men det gick jätte trögt. Vilket folk det finns alltså, ja vad säger man!!!! sista halv timmen tog vi halva priset på allt, fick iväg lite då, men sen kommer det folk kl 15 när man packar ihop och försöker få saker gratis eller super super billigt, och då har man ändå det billigt.. man blir chockad...

Annars så har helgen varit bra, febern är borta och förkylningen också, nu har Patrik fått den istället..
Pontus har blivit bättre också, det kommer lite från ögat, men vi får väl se hur dagen går för han imorrn, vi testar.

Gjorde kyckling och ris idag, de andra åt potatisbullar det räckte inte till mig, så när min mat äntligen var klar var kl 19 och jag höll på att dö av hunger.... men min mage blev inte bra av maten..


Ja det var väl allt för idag då..

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0