52, fredag idag

Har varit hemma hela veckan, det känns inte kul, men nu har feber släppt iallafall, men man är lite trött i kroppen fortfarande. Pontus fick ju ögoninflamation i tisdags, sen var han hemma på onsdagen men det kom inget från ögat på hela dagen så vi trodde att det var över, men på kvällen så kom det tillbaka och då hade han även feber över 38 grader, stackarn. Gabriel blev också hemma, han hade så ont i halsen, Felicia har försökt att få vara hemma när hon ska lägga sig har hon haft ont i halsen m.m, men det är bara då hon har haft ont inte annars på hela kvällen.
Pratade med Maria igår och hennes Wilma har också haft lite ögoninflamation under förra helgen så jag undrar om de kanske fick det på leos lekland när vi var där...

Den 1 december kommer vi få nya grannar under oss =) det blir kul för det är Maria, Johan och alla barnen som flyttar dit =), då kanske vi kommer springa hos varandra ofta =)  då slipper man alla trappor när man ska till henne, de tar kol på än, när de bor högst upp, men nu behöver jag bara springa ner 1 trappa =)


Nu har jag fått tid för återbesöket, den 28 september har jag fått tid, det ska bli skönt, men man kommer nog bli lite nervös för besöket, för tänk om de hittar nåt skit igen, fast man har gjort alla behandlingar, man vet ju aldrig.. men det tror jag inte att det finns


Helgen är här, på söndag ska vi stå på loppis i ersboda, ska kolla igenom garederoben sen eller imorrn.

Vårat kök har blivit invaderat av blomflugor/bananflugor, nu har jag läst lite om det på nätet, så vi får se om de tipsen fungerar.


ja det var väl allt.

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Maria:K

Vem är det mer än du som ska stå på loppis?

2009-09-12 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0