51, Tisdag

Har varit hemma idag och ska vara hemma imorrn med, feber kommer och går, så jag får se hur det ser ut imorrn. Pontus blir hemma imorrn med, han har ögoninflamation i båda ögonen stackarn, det kliar och känns säkert obehagligt, stackarn men man hör på han att det är en förkylning på väg, låter det som iallafall, Patrik ska komma hem efter halva dagen imorrn, man vet aldrig om fk skulle ringa, så bäst att ta det säkra alternativet.
Verkar vara mycket förkylningar och feber nu,  vill ju vara frisk på söndag när det är dags för loppis igen, hoppas att det går bra, allt ska sparas till soffa det man får in, ska ta mig en titt i ungarnas garderober när jag inte har nån feber.

Har fått problem med toa besöken, alltså det är inte kul, så nu ska det få komma när det vill, ja det är nr 2 jag pratar om, det har ju varit bra ett tag, så nu fick jag ta fram salva igen och den har nog hjälpt med hemorojderna som jag tror till 99% att det är pga olika symtom, men nån gång blir det väl bra.

Det är så tråkigt att vara hemma faktiskt, igår låg jag och sov halva dagen, idag har jag legat i soffan och försökt hitta nåt att se på och halv sovit, såg våra bästa år det var ett tag sen jag såg, men det har inte hänt så mycket som vanligt, lite byten av partners folk som har kommit tillbaka.....

nä nu måste jag gå och sova och hoppas på en feber fri dag imorrn så jag får gå och jobba =)


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0