67, ett tag sen sist

Inte mycket har hänt sen sist. Vi var hemma hela förra veckan, Pontus va sjuk med feber.
Denna vecka jobbade jag måndag och tisdag sen har jag tagit ut semester för de andra dagarna.

Igår va vi på konsum och handlade, det tog ett bra tag. Sen gjorde jag laxpyttipanna, den blev jätte god, men jag gjorde lite mycket, så idag fick vi lunch gäster =) av Maria, Rasmus och Wilma.

sen har det inte hänt så mycket mera.
Igår så dammsög jag och patrik torkade golven, då råkade han spilla ut allt vatten på golvet i hallen, han blev inte så gladare för det....


Ja det var väl allt, imorrn tar vi nog bussen till stan, men det blir ingen handling, för det har vi inte råd med, men man kan ju gå och titta, det kostar ju inget =)


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0