63 ett tag sen sist

Nu var det ett tag sen jag skrev här.

Inte mycket har hänt under veckan, idag var jag på loppis på ersboda, gick väl inte så mycket +, men jag fick ihop till bordet och lite till, men de hade inte annonserat så mycket, det är ganska så dåligt när man betalar en bra slant för bordet. Ska iallafall inte stå där något mera.

Igår kändes det som att jag höll på att bli förkyld, får hoppas att det inte blir något mera.

Imorrn slutar jag tidigt, kanske jag och Pontus ska ta oss en sväng till stan, åka bussen och gå och kolla lite, gillar inte riktigt att öppna på måndagar, alla andra dagar går bra,

Har sökt en kurs genom jobbet, det fanns inte många platser i umeå, så chansen är väl ganska så liten.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0