62, oj vad helgen gick fort =)

Reda söndag. Vad har jag gjort i helgen, inte så mycket..

Igår så gjorde jag inget, jo Nicke och Challan var förbi en sväng, Patrik och Nicke var ute med barnen sen kom de in och drack kaffe. sen hände inte så mycket, fick alla vinterskor jag hade ute på loppis såld  =)  så nu kan jag beställa nya  (hoppas jag på )

Idag var jag på loppis, jag, Tessan och Maria var där och sålde, gick det bra? ja det gjorde det  =)  lite av pengarna ska jag försöka hitta nya/ bra begagnade vinterskor kavat, de va bra när det va som slask ute har hittat några på tradera. kanske att man vinner dem eller kanske inte, ha kollat blocket oxå, men hittade inget.

Har ute en hokus pokus stol, har några intresserade, men får se om jag blir av med den.


Hittade gardiner till vardagsrummet, de kommer att passa soffan som kommer om 7 veckor perfekt, de skulle också passa hos Marie, de är svarta med blad på, fina =)  det du Marie.....  fick dem för 75kr helt nya från åhlens......

jo jag hiottade turtles gubbar till Pontus, fick ett bra pris för 5 gubbar, nöjd =)  Pontus gillar dessa gröna gubbar, om nån har och vill bli av med dem kan ni höra av er till mig...


Ska nu ta och hänga upp tvätten och renbädda i sängen så kanske jag sover bättre inatt, har haft problem att somna nu, inte bra..


så kan det vara.



hejsvejs

Kommentarer
Postat av: M - som i mamma

Vad roligt, du är så välkommen att kika förbi:)



Hoppas du får en underbar dag!

Massa kramar M

2009-10-05 @ 11:59:51
URL: http://waytolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0