61

Detta är soffan vi har beställt, som kommer v 47..Nu fick jag dit bilden =)  våran soffa.... som inte har kommit ännu..


Igår kväll och idag har jag inte haft nån feber, gud så skönt. Jag hoppas att jag inte åker på något mera nu, men chansen är väl kanske liten, mitt imunförsvar är väl kanske inte på top ännu, men det blir väl starkare om ett tag =)


Ska hämta Pontus från förskolan hade jag tänkt så han får va med mig.

På söndag är det loppis, så jag hoppas verkligen att jag är pig tills då, har hittat en låda med skor som jag ska ta med mig.
En låda med skor, mina gamla kouma skor och Gabriels vinter skor är helt borta.. som tur va hittade Patrik mina nya, men de vill jag ju bara ha när det är kallt så man kan slita på de gamla.

Ska sätta ut Pontus kouma skor på blocket, han måste ha storlek 30 på skorna, han kommer bli bigfot =)  ingen som vet nån som vill köpa svarta koumaskor i storlek 28, inte mycket använda pga den dåliga vintern för 300kr =)



ska borsta håret och hitta några byxor och gå och hämta Pontus snart..


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0