60

Det känns inte så bra i halsen idag =( kan man inte få vara frisk!!!!!!!!!!!!!!

Har Pontus hemma idag, jag ligger i soffan och han leker eller ser något på tvn, han skulle ha haft kanske roligare på förskolan idag, men han har då inte klagat ännu, kanske han vill vila lite snart så kan jag också vila fast både han och jag sov länge idag. Kanske man ska göra iordning lite te för halsen det skulle kanske vara bra. Fortfarande lite feber idag =( blä...

vad ska jag mer klaga på då, vi hittar inte lådan med vinterskorna den är helt borta, och insåg att jag måste köpa nya vinterskor till Pontus, så jag ska sätta ut hans kuoma skor på blocket tror jag, de blev inte så mycket använda i vintras pga av det dåliga vädret, så de är i BRA skick.

Ja i v 47 kommer soffan, det är jätte långt borta, kanske jagkan få in en bild här, men det lyckades jag inte med, vet inte vart den hamnade.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0