4

Nu är det helg, ganska så skönt. Vi har varit på maxi och handlat, inte billigt blev det, men mat måste man ha.

Sen ska jag ta mig en moppe tur ut till marie efter vi har ätit har jag tänkt, om jag mår ok, mådde lite halv dåligt på maxi.

Iveckan har jag annars mått bra.

Igår såg jag något som jag har fasat för, lite hår som lossnade på ett ntimt ställe, så nu sitter jag och drar i mitt hår på huvet och kollar om det lossnar men inte mycket, så nu hoppas jag att det inte blir mer.....

Pontus är trött som tusan nu, inget är bra..

Vi ska grilla hamburgare idag, eller patrik ska grilla heter det =)

Ja så mycket mera hade jag väl inte att säga...

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0