1

Snart ska jag till sjukhuset, ska iväg lite tidigare än tänk, måste ta de där jäkla blodproven igen. De ringde och mina värden har blivit lite bättre men inte helt bra, så imorrn ska jag få mer blod igen...
Sen på måndag ska de operera in en grej så det underlättar när jag ska få cellgifterna och när de tar blodprov, jag va lite svår stuken,  men man är vaken och får lokalbedövning.

Min första strålning gick bra igår, men mår tusan inte bra, kanske jag måste hämta ut de där jäkla dyra tabletterna ändå, och dålig i magen blev jag också.

min cellgiftsbehandling kommer nu att vara på onsdagar, det blev flyttat.
Jag hoppas ingen i min närhet får den här skiten, fan vad jobbigt det är. om jag mår dåligt nu hur tusan kommer man må sen när allt har kört igång.....

det bra är idag är att kläderna från ME AND I har kommit, ska hämta ut de kanske idag eller imorrn få se vad jag hinner.

ska snart gå till bussen,

skulle ha satt mig ute i solen idag, men jag mår lite halv dåligt, så jag skippade det.

nä dags att gå på toan och sen gå.


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0