Verkligheten

Verkligheten har kommit i fatt mig, min bubbla som jag levde i har öppnat sig och jag har börjat inse vad som händer, på riktigt.
Det slåg mig när jag satt framför datorn, vad som händer, jag är faktiskt dödligt sjuk, det går att operera bort, men ändå om jag inte gör nån behandling så dör jag, och   att kan man ju inte lova till 100% att man blir frisk, det förståd jag nu!!!

Detta kommer vara en lång tid innan den 1 april, det kan jag lova, en jobbig tid för nu förstår jag oxå.

Jag hoppas till gudarna att jag klarar att jobba, att jag får nåt extra batteri som hoppar in.

Nu lyssnar jag på lite hårdrock, för att peppa upp mig lite, men till och med det är sorgligt.....

Hoppas jag vaknar upp snart och allt detta skit är en sjuk jävla idiotisk  mardröm,
 eller att det kommer nån jävla super cell och gör mig  så jävla super frisk....

Har bara lust att gå och lägga mig i ett ide som björnarna och vakna upp när allt är över, när det är dags för den där jäkla operationen.

Jag skulle behöva lite E-type med life...........
ska försöka mig på att hitta den
nu har jag hittat den, och spelar den på högsta volum i hörlurarna, den borde göra mig gladare...

nu fattas bara bag in boxen och supa järnet och glömma allt skit....

/ Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0