Tisdag och jag mår piss..................

Jag är så himla nervös nu, det har gått bra att jobba tills idag till 2 tiden, då har jag som bara gråtit till och från. så jag fick gå hem lite tidigare =) Nu hemma har det varit lugnt faktiskt. Jag har ju sagt till dem på jobbet att jag kommer att vara nervös idag och det blev jag.... Sova inatt kommer jag nog inte göra mycket, man känner att nu är det nära, hjärtat dunkar hela tiden. Alla känner nog av oron. Men jag tror då att allt kommer gå bra, man är nu bara orolig ska göra saker man inte ha gjort förut, man ska få datumet för operationen, man ska få det slutgilltiga beskedet, man kanske ska gå och må dåligt i 1-2 veckor till... Jag önskar att det var över, önskar att det är sommar, men har ju kommit på att jag får kanske inte sola magen för ärret, men jag få väl ta en smal tygbit och sätta över ärret då, eller ha på mig baddräkt för första gången, nä så långt ska jag inte gå, har hellre en tyg bit på magen än en baddräkt. =) Nu ska jag gå och vänta på att tiden ska gå, ska sätta med med ungarna och berätta lite, för visa tror att det nästan är som en förkylning, om det ändå va det!!!! / Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0