Imorgon är dagen D

Imorrn är det dags, ska vara på sjukhuset kl 7, sen är jag först ut om man säger så.
Konstigt nog så är jag inte nervös, ännu. Trodde att jag skulle vara jätte nervös, har ont i huvet, det kan ha med spänningen att göra.

Har tvättat idag en del, har varit och lämnat blodprov idag oxå.
Nu ikväll har Maria varit förbi och druckit kaffe, hon ska hämta Pontus imorrn på förskolan, han gillar maria =) och wilma.
Känns skönt att man har vänner som ställer upp.

Har packat min väska som jag ska ha med mig, ska lägga i lite duschkräm och shampoo oxå.

Snart dags för duschen, ska skrubba mig med en svamp ikväll och imorgon bitti, det blir en tidig morgon imorrn, ska ha druckit 4dl dricka innan kl 06.00, hur ska det gå jag som inte är så morgonpigg av mig, men allt går väl.

nu ska jag titta lite om det finns något roligt på datorn.

Håll alla tummar nu, så ses vi när jag kommer hem.

Kram Eva    (den bästa)   =)

Kommentarer
Postat av: Lissan

lätt den bästa...ever!!!

2009-03-31 @ 23:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0