Fredag kväll

Veckan som gått har rullat på riktigt bra, skönt att jobba och att få tänka på andra saker.
Man blev påmind om cancern när 2 olika sköterskor ringde i början av veckan, då fattade man att ja så här är det!!!!!

På onsdag och torsdag ska jag till onkologen och göra en del tester och röntgen och kontroll så att de ska se hur mycket det är, om det är på flera ställen.
Jag har börjat prata med en tjej på familjeliv som är i samma situation som jag, hon har gjort det jag ska göra nästa vecka har hon gjort denna vecka, och också i umeå.

imorrn ska jag till Marie och dricka lite vin blir det  =)

Nu ska jag se på tvn hade jag tänkt.

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: jonna

tänker på dej och putte

styrkekramar

2009-03-09 @ 10:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0