14 dagar kvar

Jag har en lite nedräkning till den stora dagen..

Ville bara säga här lite saker.


Tack Patrik för att du är så underbar, tröstar mig när jag är ledsen, utan dig hade detta varit mycket svårt, det kommer att vara en mycket svår tid framöver, jobbig och smärtsam, men vi får kämpa igenom denna dumma sjukdom. Jag älskar dig

Tack alla mina vänner som kommer hit och ringer till mig, känns skönt att kunna skratta och prata cancer och prata annat med er och att ni orkar lyssna på allt, fast man kanske säger samma sak 100 gånger =) men ni finns där, det betyder mycket för mig och Patrik. Jag älskar er alla.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig oxå världens bästa Evan..

2009-03-18 @ 22:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0