9

Så var det måndag. Helgen har varit bra, i lördags var jag och kollade när en gammal arbetskamrat gifte sig, de var så fina =) sen var jag och patrik på obbola marknaden, och det fanns inget roligt där =( sen grillade vi, och det va gott =) och sen kom M & J på kaffe, tror alla barnen hade ett socker rus =) Söndag var vi på 3års kalas hos Nellie, det blev mycket fika, mumsigt. sen hände det väl inte så mycket mera under helgen. Min mage fick väl lite för mycket av det goda under helgen, så jag har typ bott på toan i natt, så går det när man inte kan låta bli allt gott fika, kanske man inte skulle ha tagit av alla bitar =) men det positiva är ju att magen fungerar ju iallafall, hade varit värre om det inte hade kommit ut. Idag är det måndag och jag har gjort min SISTA strålbehandling idag, och det känns så skönt!!! =) man skulle väl kanske ha firat med nån tårta idag, men jag tror jag väntar ett tag på det, ska göra smörgårtårta nån gång framöver hade jag ju tänkt, men det vill jag ju göra när magen har lugnat ner sig. Ska snart gå och vila en sväng hade jag tänkt är så trött, men jag körde igång den där tvättmaskinen och den låter inte 100, så jag vet inte om jag ska våga lägga mig, om den skulle gå sönder eller så. Hemmet ser ut som ett bomb nedslag, jag hoppas jag har orken i min kropp i veckan och fixa till det lite, känner mig jätte stressad över oordningen som är över allt. ja det va väl allt för tillfället hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0