8

Vilken vecka kan jag säga.
Igår så köpte jag 12 resor till bussen, i vanliga fall kostar 1 resa 38kr, men när jag köpte de 12 så kostade det 380kr, det va ju billigt, så det va ju bra =)
Sen idag när jag strålades så sa jag till dem ja nu är det bara 4 gånger kvar, men då tittar de i sina papper och då har jag enligt deras räkningar 3 gånger kvar och då blir jag klar på MÅNDAG!!!!!!!

Idag tog de bort "flygplanet" som Pontus säger, skönt att slippa den och äntligen är det över, så idag firade vi med att äta på Mc donalds..

Jag har bara haft bra saker som händer i veckan, bortsett från huvudvärken (ja lite måste jag ju klaga) har haft skiten varje dag nu. Igår gick jag och sov hela dagen fast det va fint väder men hade inte fixat med huvet, och jag drack mycket vatten...  klagat färdigt =)

Imorrn är det skolavslutning, det kan bli trevligt.. Vi har köpt blommor till Samuels lärare. det fanns inte så fina, men vi köpte lite rosor så de får 2st var..


Det va allt för idag

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0