7.

Idag är jag så glad, pratade med läkaren idag och jag har BARA 6 strålningar kvar, så nästa tisdag är det min sista strålning =) sen är jag klar, och nu på onsdag år min sista gång med cellgifter.
Livet känns som lättare nu, snart slut, det känns som när man ska sluta skolan och ska få sommarlov =)  så glad är man....

Men min huvudvärk vill tusan inte släppa, men det går väl över nån gång...
Har inte riktigt vågat äta idag, eller jag åt ju frukost men nu har jag inte ätit något, ska kanske ta mig något och hoppas att det stannar.

Ska på jobbet idag, de ska ha middag Tacos med barnen som slutar och det vill jag ju vara med på =) de på min avdelning.

Solen lyser idag, men inte va det varmt ute som jag trodde.

Ska räkna ut vad som är billigast att köpa månadskort till bussen eller köpa 10 kort om det nu finns kvar, fast 10kort är ju billigare, så jag köper nog det....

Ska ta och åka buss med Pontus nån dag, han är som sugen på det. och vad gör man inte för sin lilla kille =)

Ja mer hade jag inte att skriva om idag, mer än att jag är JÄTTE glad idag.


hejsvejs

Kommentarer
Postat av: maria

Gud så skönt att höra :) Förlåt att jag varit dålig på att höra av mig :( Har haft mycke å stå i...Ska bättra mig! PUSS PUSS

2009-06-08 @ 14:33:12
URL: http://busungarnaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0