6

Idag är det söndag. Har varit ute och lek med pontus i lekparken här på gården. Det var inte skönt ute, men när vi kom in så kom solen fram, typiskt...... men men så är det.

Igår var jag och grattade Marie som fyllde 30år, fikade en massa =)
Hon blev glad över presenterna...

igår så grillade vi, det tyckte inte min mage om så jag bodde på toan resten av kvällen, så när jag skulle sova kunde jag inte sova för jag va så hungrig, men till slut vid 4 somnade jag, idag har jag en sådan huvudvärk, inte kul, inget verkar hjälpa min lilla skalle.

Imorrn börjar en ny vecka, inte långt kvar innan jag är klar, funderar på att fira med smörgårtårta då och ett glas vin när jag är klar med alla strålningar, fast kanske vänta en vecka eller 2 så jag inte behöver bo på toan =)

På torsdag är det skolavslutningar, vi ska på samuels skolavslutning i stan.
Så då har jag fått en sen strålning.

Annars i veckan händer det väl inte så mycket..

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0