5

Jag skriver det varje gång när jag sätter mig här, oj vad dålig jag är att skriva här...

Iveckan har jag tusan inte mått bra, efter cellgifterna i onsdags när jag kom hem kräktes jag, gick hem fort från bussen, vet inte om jag fick i mig det för fort, för då fungerade faktiskt porten jag har för 1a gången =)   nu har jag bara 1 gång kvar med cellgifterna och det känns SKÖNT!!!!!!!!!
sen har jag några stråbehandlingar kvar, har inte så står koll på hur många men kanske 10 st skulle jag tippa på.

I tisdags var jag och köpte paket till Marie som fyller 30år imorgon, ska iväg och köpa en sista idag efter strålningen hade jag tänkt, får se vad det blir, det vet jag inte själv ännu, jo det vet jag kanske beroende på om jag hittar en sån.

Idag är det inget roligt väder, lite regn och blåst, igår blåste det som tusan, tog moppen till konsum och det blåste kan jag säga..

Ja mer har jag väl inte att skriva om.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0