18

Solen lyser, det är varmt, jag gillar det, men just nu kan jag inte vara ute i solen, brände mig i lördags när jag var ute på Maries stuga. Jag mitt smarta geni hade ju bara smörjt in mig där jag hade bränt mig på armarna, halsen. När jag kom hem och skulle duscha så ser jag att jag är vit på benen (låren) jag förståd inte hur jag hade fått solkräm där, det ser som roligt ut =) men igår när jag satt på toan så förstod jag hur jag hade fått det, från armarna...

Idag fyller Gabriel 9år, vi ska ha kalas, han har fått sina paket, han verkar då nöjd =) det är ju bra.

Bakade tårtor igår, en marängtårta, men den blev som konstig, den ville som inte bli hög, men jag tror den går att äta ändå =) sen har jag gjort tårtan jag gjorde på midsommar, den var som enkel att göra och den är god också =).


Såg att man kan kolla hur många som läser min blogg, det va lite olika, men ca 15st är det som läser, nån dag var det 20, vilka är ni då som läser om mitt liv?jag är lika nyfiken som er!!!!!!

Igår kom Maria förbi på en kaffe och tittade på när jag bakade tårta, de har köpt en ny soffa, blev som svartis på dem, men nu har jag hittat soffan jag vill ha, den kostar 13000 på boom, grå är den, så efter sommaren ska jag börja spara, eller vi ska börja spara.
Patrik visade ringen han hade tittat på den var fin, så kanske att vi slår till i sommar, då blir det i rådhuset men de närmsta vänner och sen patriks familj skulle jag tro..

snart dags att lägga på jordgubbarna på  tårtan så den är klar..


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0