17

Idag är jag öm i min kropp och jag är fortfarande röd. Hade fläkten på hela natten, ibland blev det för varmt och vissa gånger blev det verkligen kyligt och det va skönt, har iallafall inte svettas under natten så det var bra.

Ska ta moppen ut till Maries stuga en sväng idag, men det blir för mig att sitta i skuggan ingen sol på min kropp idag för att jag är ju röd,  idag verkar det blåsa mer och där ute blåser det kanske ännu mera, ska nog ta på mig en kofta när jag kör moppen.

Skönt att det har blivit sommar, jag gillar sommaren, men jag gillar inte getingarna, humlorna som kommer då, såg att det fanns nåt spray mot dem, kanske jag ska köpa sånt så jag kan spraya på dem....

imorrn kommer jag inte skriva något, för nu ska vi ha data fri dag på söndagar =)  har jag bestämt.


Jag har ett par grannar i andra trappuppgången, deras barn gråter och skriker hela tiden =( när jag var ute och solade i tisdags så hörde jag han skrika gråta ca en timme innan jag gick ut, och när jag låg ute och solade så hörde jag han hela tiden när jag solade, jag pratade med en annan granne igår, så kom vi in på dem för vi pratade om barn hon hade också hört barnet skrika flera gånger. De har knappt varit ute något, har sett dem ute 2 gånger med barnet, fast de kanske är ute på annat håll, vad vet jag.   Man har lust att plinga på när barnet skriker så och fråga om allt är bra, undra om man kan göra så.


jag ska köpa ett myggnät för att ha på balkongdörren så den kan vara öppen hela tiden, just nu har jag den stängd, för jag är så rädd för getingarna, ska köpa det imorrn för då ska vi åka och köpa presenter till gabriel som fyller år.

nu skriker barnet.

nä nu ska jag väl snart hoppa in i duschen, och sen åka.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0