16

Oj vad jag har blivit duktig att skriva här =)
Dagen idag har varit jätte bra, vi gick väl ut vid 11.30 ca tror jag klockan var, sen gick vi in 17.00 det blev en LÅNG dag ute. När vi kom ut så åt vi vattenmelonen, Pontus hade inte tid att vänta, så vi mumsade i oss en fjärde del av en vattenmelon, och jag kan säga att Pontus åt mest. Sen satt han i mitt knä till ca 12.45 och skrek när det kom flugor och myror, då insåg jag att han kanske är lite trött, för han va inte glad, så som en bra mamma man är,  så mutade jag han med att vi skulle ta fram hans trampkraktor när han vaknade efter vilan.

Så jag sprang upp efter tutte och snuttis och en filt så la jag han i vagnen och han sov till nästan kl 15, vad gjorde hans mamma under den tiden, jo jag pressade i solen =) så jag kan väl säga att jag är lite röd nu, mest på armarna och hals och nacken, för de va i solen hela tiden, måste säga att vi satt ju i skuggan när vi åt vattenmelonen, och så satt vi i skuggan efteråt också, så vi var inte i solen hela tiden...
Men det var skönt att sola, var tvungen att springa på toan några gånger, man dricker ju en del vatten, och så smörjde jag in ärret med solskyddskräm 50 och efter en stund sprang jag upp igen för då kom jag på att jag hade nån tejp som jag tejpade över det med.. vill ju att det ska se bra ut.

Har bara gjort nr 2 en gång idag tack och lov, det va inte det skönaste om jag kan säga så, men ändå gjorde det inte riktigt ont direkt utan en liten stund efteråt, ja det blir ringa vårdcentralen under veckan om det inte blir bättre i helgen, inte är det väl något man vill visa upp för nån, men om jag har ont så har jag och det vill jag inte ha, så bättre att kolla upp det i tid innan det blir värre har jag lärt mig.......

Och glad blev jag ikväll hade fått mina pengar från fsk, kan säga att det var nästan som en lön =) inte helt fel när det är semestertider..
oj kankse jag måste på toan, vill inte men ut måste det annars så får jag ont i lilla magen, nä kanske inte att jag måste, ska avvakta och se.

törstig som tusan är jag.
Patrik va så gullig, han har köpt en fläkt till mig som jag ska ha vid sängen så jag inte svettas så mycket, hoppas den hjälper, får ha den på max effekt.
Sen fick vi av grannarna 2 lådor med mazariner, de är ju så goda, det är bara jag som gillar dem tror jag så där får jag några extra kilo, jippi...

nä nu har jag inget mera att skriva om.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0