15

Idag är det strålande sol och jätte varmt ute. Jag har Pontus hemma idag, känner att jag orkar det hoppas det håller i sig. Igår sa jag innan han skulle sova att vi skulle ut i dag och äta vattenmelon, så när han vaknade 6.30 och kom och tittade på tvn i våran säng, så började han med att vi skulle ut och äta vattenmelon i gräset.
Så snart ska vi gå ut, fick lite ont i magen efter frukosten.

Tror tusan att jag har fått hemo...  ont gör det som tusan när man gör nr 2, har nån salva man ska smörja, om det inte blir bättre tills nästa vecka så får jag åka till doktorn, så får han/hon kolla upp det, denna gång ska jag inte vänta för länge.

Mina svettningar är så jobbiga, på natten är det nästan att jag går upp och duschar, jag nästan badar i svett, inte kul, då kan man ju inte heller sova hur man än vrider och vänder på sig. Igår duschade jag 2 gånger, på morgon och kväll, idag fick jag duscha på morgonen. Tog mycket deo under armarna.

I tisdags tror jag det va, låg jag ute ca 1 timme, fick mig lite färg på ryggen, jag gick ut ganska så sent, vid 13.30, men gick in vid 14.30 ca för det var så varmt, kanske man ska ta på sig bikinin nu när vi ska ut... måste smörja in ärret på magen...

Igår så planterade jag äntligen om våra växter, det behövdes verkligen, sen så tvättade jag fönstrena, kanske gjorde det lite sent, började vid 21.30, men då hade jag orken i kroppen så då passade jag på.  men jag lämnade 2 fönster till patrik, egentligen var det han som skulle få göra det, men nu hade jag inget att göra, så jag gjorde det.

Idag är patriks sista arbetsdag, sen går han på semester i 4 veckor, undra vad vi ska hitta på...

Nä nu tror jag att det är nån som har gjort nr 2 i blöjan, det luktar inte gott här, måste ta bort det, sen smörja in oss och sen ut och äta vattenmelon på filten, som han har tagit fram och lagt på golvet, han har visat på filten hur han ska sitta på den ute i gräset =)


Ha en bra dag


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0