13

Idag lördag. Midsimmar var lugn, tråkigt nog hade jag jätte ont i ryggen, kunde knappt gå, och böja mig ner var bara att glömma. Idag känns det bättre, hade mina ristofflor mot ryggen inatt. Igår så satte jag dit min piercing igen, skulle kanske ha satt dit den efter operationen, det hade växt igen på ena sidan, så nu sitter smycket åt fel hål, ska ändra på det när det har slutat göra ont, eller när jag hittar mitt plast smycke som är borta nu, har sett den under dessa 3 månader, men igår när jag skulle ha den va den borta... Det blev ingen cider eller vin igår, Patrik tog nån öl. Vädret idag verkar vara väldigt växlande, ena stunden sol andra stunden molnigt, kanske vädret ska bestämma hur den ska ha det. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0