12

Idag är det midsommar, så ha en trevlig midsommar =) Förstår inte varför det inte blir mellanrum när jag skriver, allt sitter som ihop, konstigt.. Idag har vi varit i ljumviken, jag och Pontus dansade lite runt midsommarstången =) såg en del kända människor. Också några ska man säga ex vänner, när de gick förbi där vi satt så tittade de åt andra hållet, och det var inte bara en gång de gick förbi, nog att vi inte är vänner längre men man kan ju ha hyfs och ändå säga hej, men så tycker jag... Håller på med maten =) potatisgratängen är i ugnen är färdig om en timme, potatissalladen är gjord, fetaost geggan med italiensk yougurt är gjort, gullök geggan är gjord, salladen struntar jag i, för den orkar jag inte göra. och potatisen i folie är gjord (den fick patrik göra).. har gjort något med ryggen, har så himla ont där, måste ha legat konstigt inatt, man känner sig som en gammal tant när man går.. Pontus förkylning sitter i, han torkar snoret i hela ansiktet =) nä nu ska jag ha lite midommar.. ta mig nån cider sen och något glas vin =) Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0