35

Men vart är SOLEN?????? inte här iallafall.  Idag har vi åkt runt på olika secondhand ställen och tittat efter en byrå, men nej inga där. Men idag när jag kollade mailen så hade jag fått svar från nån som hade en malm byrå med 4 lådor och skulle ha 500kr för den, så den tar jag om den finns kvar då.. Mailade henne nyss får se om jag får nåt svar om tele nr och så, vet inte riktigt vilken annons det var..

Igår så var jag och Maria och shoppade. Handlade för pengarna jag fick in på loppisen. hittade jacka+överdrgadsbyxor 300kr till Pontus, shorts+linne 99kr till Pontus och en jacka som man fick gratis =) , byxor till Samuel, Jeans 100kr till Patrik, under kläder till mig 50kr, bad shorts 50kr till Pontus  jo jag gjorde en del fynd =)   så nu måste jag ta och rensa lite så jag har grejer till nästa loppis.

Sen igår var jag hos Maria och drack kaffe och spelade buzz, men jag fick världens huvudvärk, tror att det va migrän, gick hem och la mig i sängen och efter 5-10 min var jag tvungen att gå på toan och kräkas, men idag mår jag då bra.

Nu håller jag på att tvätta, snart klar med det, ska väl gå ner och hänga upp det sista eller det får jag hänga in här det är de nya ute kläderna till Pontus och nya badshortsen  till han.

Sen har det inte hänt så mycket. Marie ska få klippa mitt hår lite, det behövs, klippte det innan jag skulle bli opererad, så det är ett tag sen, hos frisan får man nog ingen tid nu, när alla kommer hem från semestern och vill bli fina i håret.

Det är så varmt i lägenheten så jag kokar, eller annars så är det en svettnings attack, eller båda..

Helgen blir nog lugn, det är ju nolia i helgen och nästa vecka, man ska väl ta sig en tripp dit.

Ja det var väl allt.

Hoppas på lite sol imorrn.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0