34

Vilken skit sommar, på  4 veckor har det varit varmt 1 vecka, alltså 3 veckor med skit väder. Jag ska vara hemma 2 veckor till, Patrik ska vara hemma en vecka till, han får ta ut föräldrarledigt en vecka.

Sen sist jag skrev har det väl inte hänt så mycket, är på jakt efter en byrå, har hittat några, men snål som man är så vill jag ju inte lägga flera hundra på en, kan tänka mig högst 500kr, det finns en del på blocket men det är mest äldre byrån och det vill jag INTE ha, gärna en nyare kanske det finns nån som lägger ut sin nyare byrå för en billig peng för att bli av med den, ja vi får avvakta.

Igår stod jag och Maria på loppis inne i stan, först på morgonen var vädret inte det bästa, men vid 10 åkte vi in iallafall och tänkte om det börjar regna igen så åker vi hem. Det regnade inget och det gick bra för mig, och även för maria fast hon inte hade mycket grejer, men jag gick ganska så mycket + efter  platsen var betald och den kostade 150kr och jag handlade för 50kr, så jag är jätte nöjd, hade nästan med mig 2 kartonger som var tomma, mycket barnkläder blev jag av med =) jag är nöjd och de som köpte av mig var nöjd, för det var så billigt.

Imorrn ska jag och Maria till stan och kolla läget. Nu kom hon så vi ska dricka kaffe.
Jag hade jätte ont i fötterna igår efter loppisen och idag är jag jätte trött i kroppen, men så är det.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0