33

Idag fyller Patrik 33år, grattsi min älskling =)

Så idag blir det tårta och lite presenter till honom =)

Igår åkte jag, Pontus, Maria och Wilma buss in till stan. Det gick jätte bra. Bussen gick bra både dit och hem, och de klagade inget under hela tiden.
Vi hittade present till Patrik, och så köpte vi en present till en kompis som ska ha barn i september, så nu är det avklarat =)
sen när vi kom hem så somnade Pontus i soffan, det va en jobbig dag på stan =)
Jag gjorde tårtan igår kväll, Patrik hade städat och fixade tvätten.

Ska ta och väcka Patrik snart så han inte sover bort halva sin dag.

Pontus vaknade 8.30 idag, har vaknat samma tid nu ett tag.

Idag så satt han och pratade om tårta och att johan, mamma (maria), wilma och rasmus skulle komma. Han har visst en extra mamma. =)  när vi var på stan igår så sa han också, vart är min mamma maria =)  han är för gullig..

Nä nu ska jag ta på mig kläder, sitter här i pyjamas =)

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0