32

Igår så va det regn, inget kul väder =( vad gjorde vi igår, jo vi va runt och kollade i affärer, är ute efter en byrå, men jag hittar ingen, ska hålla utkik på blocket om det kanske kommer ut nån som passar mig. Imorgon ska jag och Pontus, Maria och Wilma åka buss in till stan, får se om Pontus kommer kliva upp i bussen, får annars muta han med en banan. Nu håller han på att reta sin store bror. Iallafall så ska jag köpa en present till Patrik, jag har beställt en grej som han vet om redan att han ska få, mitt abonemang på mobilen går ut nu i augusti så då ska jag säga upp det, så det kommer bli samma månads kostnad ändå. Den mobil han har nu, så har han ingen täckning på maxi änns, så den höll inte länge, men det gör aldrig patriks mobiler ändå, fast man köper stöt tåliga, vatten täta. På lördag ska jag och Maria stå på loppis mitt inne i stan, eller det är vid mimerskolan som loppisen är. Patrik ska låna ett bord som vi kan ha, hoppas man får bort en del grejer, har typ 8 lådor, kanske inte tar med mig allt, ska se vad jag ska ta med mig, vi tar väl ändå våran bil tror jag och det får ju rum en del lådor, men jag ska ta mig en titt. Idag är jag så trött, hoppas jag piggnar till snart, man orkar ju inte göra något. Solen vill titta fram =) idag åt jag till frukost, nutrilet, ska byta ut 1-2 mål per dag har jag tänk, så idag tar jag det till lunch också, men ska iallafall ta det som frukost varje morgon. vi får väl se hur länge det håller i sig. Snart är mitt kaffe klart. Solen kommer fram mer och mer. Skulle ha åkt till Marie igår hade jag tänkt efter vi kom hem från stan, men det regnade så himla mycket =( så det blev inte av. Nu försvann solen. Undra om man kommer få någon mer färg på kroppen denna sommar, jag som hade köpt en tejp för att dölja ärret på magen, köpte det förra veckan. Hämtade ut min sista förpakning med medicin förra veckan i boden. När vi åkte upp så stannade vi i skellefteå, så där gick jag in på apoteket, ingen hade det hemma, så då betällde jag upp det till boden till ett apotek där, det gick ju lika bra. Vad ska man hitta på idag då, ska iallafall posta 2 paket och hämta ut ett paket som jag har vunnit på tradera, en höst jacka till Pontus. Men ska kolla om de har betalat först, de hade inte gjort det igår. nä dags för kaffe. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0