31

Idag är det söndag. Patrik och Pontus är iväg en sväng, och felicia och gabriel är på kalas med sina mamma. Jag har det lugnt och skönt. Har satt ut lite grejer på blocket igen =) silverhyllan vi har i hallen och bänken som vi har där, får se om det blev godkännt att ha allt på samma annons. Annars så har jag inte gjort något idag. På onsdag har vi tvätt tid, hoppas jag inte glömmer bort det. Ska in till stan i veckan och köpa något till patrik. Nu är vi inne på att byta bil, lite onödigt att ha en stor bil, när vi bara är alla 1 gång/månad, och det är inte alltid man åker iväg alla. Efter vår resa till boden så dröjer det nog ett tag innan man åker på lång resa med alla barnen, bara bråk och tjafs, sura miner från alla, hur roligt är det... Nästa gång vi åker upp så blir det kanske bara jag,pontus och patrik. Men tillbaka till bilen, kanske det lutar det åt en focus, det är ju bra om man får galaxyn såld så man går jämnt upp eller på +, ja vi får se.. Ja det var väl allt för nu.. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0