30

Oj nu har det blivit att jag har skrivit här 2 gånger per dag. Patrik har lagt fram sin önskelista såg jag nu, han fyller nästa vecka, ska ta mig en titt och se vad det kan bli. Har suttit ute idag vid bänken, det var inte så jätte varmt, blåste en del, Pontus lekte på gården. Satt och pratade med grannen som bor under oss, hon sa att man kan få virke till en trall av bostaden, så på måndag ska jag ringa vaktmästaren, och de har en ugn som Maria har och de betalar 19kr/månad för den, ett tillval så det ska jag också ringa om, vill också ha en sån ugn. Nu står patrik ute vid grillen, det blir grillat idag, mums mums. Ja så mycket mera har inte hänt sen sist. Flodhästen har blivit såld, så nu är bara bilbarnstolen, gå vagnen och badkars skötbordet kvar, tror att den kanske har ett för högt pris, men om nån ringer och prutar så får det ta det, 300 är för mycket, kanske 200kr iallafall eller 150kr. Ja vi får se om nån ringer. Kanske man ska sätta ut kläder också på blocket 10kr/plagg. Har fått sålt 5 grejer på tradera, det blev ingen stor peng, för pop linnena 10kr st och monster tröjan 70kr och blixten shortsen 10kr och husvagns tröjan 10kr så det blev en liten peng iallafall =) bättre än inget... ska paketera det sen efter maten sen har jag tänkt. Kanske man ska ta sig ett glas vin också då, vet inte hur mycket jag har kvar i boxen, men några glas finns det, eller så tar jag en cider =) eller kanske inget... hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0