29

Jag har inte så mycket att skriva om idag. Igår kväll så såg jag på tvn inget kul hände. Idag händer det inte så mycket heller, ska gå ut sen med Pontus har jag tänkt så man får underhålla han, blåsa lite såpbubblor, det gillar han =) Jag satt att märkte Pontus strumpor i går, sydde in P på alla 10 paren, eller 9 va det för på 1 pr som inte var svarta kunde jag skriva Pontus. Nu har han bara lite hosta kvar, så det känns ju bra. Ska kanske börja med GI på måndag lite smått hade jag tänkt, men får väl se hur det går, men jag kan klara mig utan pasta det är inga problem, men potatis det har jag svårt att vara utan, men man kan ju göra kall potatis sallad det kan man äta efter dn är kokt, ja vi får se när jag sätter igång..... hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0