27

Nu börjar Pontus bli bättre, det känns skönt =) han har hostan kvar och slem i halsen som inte vill ge sig, men snart kanske. Nu har jag verkligen fått töma magen, det var som några dagar som skulle ut, sen i måndags om jag ska vara exakt... =) Vad ska man göra idag då, solen skiner och jag sitter inne, håller på att tvätta i tvättstugan, tog en tid idag kl 14, men det va ingen som tvättade när jag var nere och tog tiden så jag började redan för 1 timme sedan. Man är inte van med värmen längre, det va ett tag sen man hade sol och värme, i Boden hade vi sol på morgonen och när vi skulle iväg så kom regnet. Skulle behöva sola lite, min färg har försvunnit, var ju som brun förut... Nä dags att gå ner och slänga in nästa maskin och lägga allt annat i torkskåpet och torktumlaren... hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0