26

Ikväll har vi kommit hem från Boden. Resan hem och dit gick bra. Kom upp på tisdag vid 15 tiden, då hälsade vi på Patriks mormor, det blev en snabb visit. Sen åkte vi till campingen i Harads. När vi kom in i stugan så öppnade jag kylskåpet, där hade nån lämnat en mjölk så det STANK apa, så vi sa det till dem, och då fick vi ett extra rum, där ville barnen sova, så jag och patrik och pontus sov i en egen stuga. Sen åkte vi och åt, och åkte runt och kollade lite, sen hem till campingen och i säng. Onsdag sov vi alla länge. Vid 12 tiden åkte vi till Western farm. Cowboysar och indianer. Alla tyckte att det var roligt, utan Pontus för han va inte riktigt frisk. Inträdet var inte det billigaste, 360kr för hela familjen. Sen allt man ville göra där inne kostade 20kr. Men ingen ville göra något mer än att vi åkte häst och vagn jag, Felicia, Gabriel och Pontus. Sen körde jag en gång på lyckohjulet, och jag VANN andra pris, eller den kom på en 2 på det nr jag valde och då vann jag en älg, en vit älg valde jag. Det mulrade lite och nån blixt såg jag, hatar åska, men den for snabbt förbi. Sen åkte vi och åt, och sen åkte vi och hälsade på Patriks motbror. Efter det åkte vi till stugan och skulle grilla korv, jag åt ingen för jag va lite förstoppad. Torsdag. vaknade alla sent. Vi fikade och städade ut stugorna. Sen åkte vi och hälsade på patriks mormor, denna gång blev det ett längre besök, det tyckte nog hon va kul att vi va och hälsade på. Sen åkte vi och hälsade på patriks farmor och faster var där. Där fick vi fika och bullar.Hon hade hemma gjord svartavinbärs saft som var jätte god. Sen åkte vi hem. Pontus klagade hela vägen hem, hade ont i kroppen. När vi kom hem så fick jag äntligen gå på toan, men som sagt jag va ju förstoppad så det va inte kul när det äntligen kom ut. Men ut kom det.. Det blev en snabb beskrivning om vår resa. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0